طراحی بسته بندی درخت خوشمزه برزیلی

اشتراک‌گذاری مطلب:

تصاویر به کار رفته در طراحی بسته بندی این محصول از افسانه های بومی که در رابطه با میوه‌های محصول می‌باشد تاثیر گرفته است. این تصاویر علاوه بر نمایش طعم دهنده‌های گرمسیری خوشمزه، روایتگر داستان‌هایی از فرهنگ کشور برزیل نیز می‌باشند.

کلیپ طراحی بسته بندی درخت خوشمزه برزیلی - رهگذر | مشاور ارتباطات

بسته بندی جزء لازم و ضروری یک محصول است که شناساندن و نگهداری محصول را از تولید تا مصرف بر عهده دارد. علم طراحی بسته بندی ، علم هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری، انبارش، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از آن است به گونه ای که از سویی کمترین آزار در حین تولید تا مصرف به محتوای محصول و از سوی دیگر به محیط زیست وارد گردد. بسته بندی شامل مراحل طراحی، ارزیابی، و تولید بسته ها می‌شود. بسته‌بندی بطور بسیار جامعی بر زندگی ما سایه افکنده‌ است، بطوری‌که ما در تمام اطراف خود آنرا مشاهده می‌کنیم. از اقلام مواد غذایی و دارویی گرفته تا کالاهای مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مانند محصولات پتروشیمیایی همه با بسته‌بندی مرتبط هستند.

Embaré یکی ازبزرگترین شرکت های تولیدکننده فرآورده های لبنی در برزیل است. نام این شرکت در زبان بومی برزیلی به معنی “درخت خوشمزه” است. این شرکت به تازگی محصول جدید خود را به نام Brazilian Delight به همراه بسته بندی های شاد و پرانرژی  در شش طعم میوه مختلف عرضه کرده اند که کاملا مفهوم و هویت برزیل با دیدن و برداشتن آنها احساس می‌شود. طراحی بسته بندی محصولات به گونه‌ای است که با طبیعت و خلق و خوی برزیلی در آمیخته است. تصاویر به کار رفته در طراحی بسته بندی این محصول از افسانه های بومی که در رابطه با میوه‌های محصول می‌باشد تاثیر گرفته است. این تصاویر علاوه بر نمایش طعم دهنده‌های گرمسیری خوشمزه، روایتگر داستان‌هایی از فرهنگ کشور برزیل نیز می‌باشند.

طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی و دیزاین این پروژه بر عهده استودیو ‏Greco Design بوده است. در کنار این ایده آن‌ها بسته بندی‌ هایی برای آبنبات طراحی کرده‌‌اند و شبیه گلی که گلبرگهایش باز می‌شود عمل می‌کند، همراه با رنگ‌های شاد و پرانرژی برزیلی. کار خلاقانه‌ای که با دیدنش احساس کارهای دست ساز چوبی را به انسان می‌دهد.

Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv03
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv04
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv05
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv06
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv07
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv09
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv10
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv11
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv12
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv13
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv14
Brazilian-Delights-Rahgozar-Adv-Radv15

منبع: روزرنگ

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید

مطالب مرتبط

چرا برندها به پیوستگی بیشتری بین بخش های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نیاز دارند؟
برندینگ

چرا برندها به پیوستگی بیشتری بین بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نیاز دارند؟

متاسفانه اکثر گروه های تجاری در سیلوهایی دور از هم و بدون پیوستگی اداره می شوند. بازاریاب ها، فروشنده ها و ویزیتور همگی در تجربه مشتری شریک هستند. اگر باهم کار نکنند خلعی عظیم در چرخه فروش به وجود می آورند.

برندینگ
برندینگ

الفبای برندینگ موثر

برند به مشتریان اعلام می کند که شما چه نوع خدمات و محصولاتی را ارائه می کنید. و همچنین شما را از سایر رقبای کاری تان متمایز می کند. برند شما نشان دهنده هویت شماست. شما که هستید، می خواهید چه کسی باشید و مردم چه برداشتی از شما دارند.

روانشناسی رنگها در بازاریابی و برندینگ
برندینگ

روانشناسی رنگها در بازاریابی و برندینگ

امروزه بسیاری از مکالمات هول محور رنگها و ماهیت فریبنده آنها در افکار میچرخد. و حرف و حدیث اثرات آنها در تبلیغات سوالاتی را در حوزه رنگها و ذهن ایجاد کرده است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب و اخبار جدید را از دست ندهید

در خبرنامه ایمیلی ما ثبت‌نام کنید

یک تماس ساده می‌تواند آغاز یک همکاری خوب باشد