وبلاگ.

چرا برندها به پیوستگی بیشتری بین بخش های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نیاز دارند؟
برندینگ

چرا برندها به پیوستگی بیشتری بین بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نیاز دارند؟

متاسفانه اکثر گروه های تجاری در سیلوهایی دور از هم و بدون پیوستگی اداره می شوند. بازاریاب ها، فروشنده ها و ویزیتور همگی در تجربه مشتری شریک هستند. اگر باهم کار نکنند خلعی عظیم در چرخه فروش به وجود می آورند.

برندینگ
برندینگ

الفبای برندینگ موثر

برند به مشتریان اعلام می کند که شما چه نوع خدمات و محصولاتی را ارائه می کنید. و همچنین شما را از سایر رقبای کاری تان متمایز می کند. برند شما نشان دهنده هویت شماست. شما که هستید، می خواهید چه کسی باشید و مردم چه برداشتی از شما دارند.

روانشناسی رنگها در بازاریابی و برندینگ
برندینگ

روانشناسی رنگها در بازاریابی و برندینگ

امروزه بسیاری از مکالمات هول محور رنگها و ماهیت فریبنده آنها در افکار میچرخد. و حرف و حدیث اثرات آنها در تبلیغات سوالاتی را در حوزه رنگها و ذهن ایجاد کرده است.

تبلیغات

تفاوت هنر و دیزاین

دیزاین یعنی حل یک مشکل. هنر یعنی خلق یک سوال.
دیزاین رسیدن به یک قطعیت است. هنر شروع یک بحث آزاد است.

با تقویت حافظه برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ خود را بسازید
برندینگ

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ خود را با تقویت حافظه بسازید

به خاطر سپردن اسامی افراد، اساس ساخت این نوع روابط است و اینجاست که شبکه های اجتماعی تان با انبوهی از نامها به داد شما می رسند. تکلیف شخصیت افرادی که اسمشان را میبینیم چه می شود؟ به خاطر سپاری خصوصیات فردی افرادی که در شبکه های اجتماعی تان هستند شما را در چشم آنها از توده مردم متمایز می کند.

ایجاد فرهنگ سازمانی موفق: قانون شماره یک
مدیریت و بهره وری

فرهنگ سازمانی موفق: قانون شماره یک

اعتماد به همدیگر در محیط کار موجب می‌شود تا افراد ترس از خالی شدن زیر پایشان را نداشته و بدون واهمه از این‌که همکارانشان علیه او کاری انجام دهند به کار خود بپردازند.

بهره وری شخصی خود را با 15 عادت افزایش دهید
مدیریت و بهره وری

بهره وری شخصی خود را با 15 عادت افزایش دهید

آدم‌های با بهره وری زیاد در طول روز، سوپرانسان نیستند! آنها به عادات بسیار ساده‌ای تسلط دارند. بعضی از این عادت‌ها قابل حدس زدن هستند مثلا هشت ساعت خواب شبانه داشتن و میز کار را همواره مرتب نگه‌داشتن و بعضی دوست دارند در طول روز چرتی کوتاه داشته ‌باشند.

یک تماس ساده می‌تواند آغاز یک همکاری خوب باشد